Sejfy biurowe

Sejfy biurowe to podstawowy element wyposażenia firmy. Bezpieczeństwo w każdej firmie lub organizacji publicznej jest niezbędne i nie ma bardziej opłacalnego sposobu na zabezpieczenie wpływów pieniężnych, wartościowych zapasów, a nawet egzaminów szkolnych niż wybór bezpiecznego sejfu lub szafki.
W naszej ofercie znajdują się sejfy biurowe, które są testowane pod kątem bezpieczeństwa i certyfikowane zgodnie z normami. Właśnie tam przydają się sejfy biznesowe. Sejfy biurowe chronią dokumenty, gotówkę i inne cenne przedmioty. Niezależnie od tego, czy potrzebujesz sejfu na dużą pojemność, czy sejfu biznesowego, który jest ognioodporny, na rynku dostępnych jest wiele opcji, które zaspokoją Twoje potrzeby. U nas znajdziesz najlepsze sejfy biurowe, jakie możesz kupić. 

Sejfy biurowe — sejf na laptopa, sejf na dokumenty

Szczególnym rodzajem sejfu jest sejf na laptopa. Świetnie nadają się do przestrzeni biurowych dostępnych dla wielu osób i mamy nadzieję, że nasze laptopy nie wpadną w niepowołane ręce. Sejfy na laptopa przydają się również w podróży. Sejfy na akta to kolejny rodzaj sejfów, które są szeroko stosowane w biurach. Są one podobne do zwykłych metalowych szafek na akta, ale tutaj systemy zamykania i bezpieczeństwa są znacznie bardziej złożone. Sejf na akta ma regulowane półki, dzięki czemu z łatwością pomieści kilka segregatorów. Z kolei stalowa konstrukcja i zamek elektroniczny pozwolą na bezpieczne przechowywanie ważnych dokumentów.

Sejfy biurowe – podstawowy element wyposażenia każdej firmy

Każda firma – czy to stacjonarna, czy internetowa – powinna mieć sejf biurowy. Jest niezbędny do utrzymania porządku i ochrony wrażliwych dokumentów. Jeśli pracujesz w domu, sejf nie tylko chroni dane Twojej firmy przed niepowołanymi osobami, ale także chroni dzieci, które podczas zabawy mogą zniszczyć ważne faktury i dokumenty.

Sejfy biurowe - czym różnią się od domowych?

Jedyną różnicą między sejfem biurowym a sejfem domowym jest jego przeznaczenie. Możesz mieć tę samą kryjówkę w domu i w biurze. Różnica polega na tym, że w domu sejfy często służą do przechowywania kosztowności, takich jak biżuteria, gotówka czy cenne pamiątki. W biurze pancerne szafy mogą służyć do przechowywania następujących przedmiotów:

● kluczyki do samochodu,
● dyski twarde i inne nośniki danych,
● dane klientów i pracowników (w tym dane osobowe),
● dokumenty poufne,
● laptopy z danymi wrażliwymi,

Wychodząc z pracy nie będziesz nosić przy sobie zastrzeżonych dokumentów. Skuteczna ochrona wszystkich wrażliwych danych. Korzystając z sejfu biurowego, możesz zapewnić, że zarówno dane klientów, jak i pracowników są bezpieczne. Szafy pancerne zapobiegają naruszeniom RODO. Sejfu biurowego można używać tak samo jak sejfu. Jeśli Twoja firma zabrania używania sprzętu do nagrywania dźwięku i obrazu, pracownicy mogą przechowywać swoje smartfony w sejfie. Jeśli chodzi o przechowywanie wartościowych przedmiotów pracowniczych, lepszym rozwiązaniem jest wyposażenie stanowiska pracy w komplet sejfów. Wtedy każdy ma swoją osobną szafkę.

Sejfy biurowe - jaki zamek wybrać?

Kupując sejf biurowy, weź pod uwagę rodzaj zamka. Jeśli musisz go często otwierać, wybierz zamek elektroniczny z klawiaturą numeryczną lub biometryczną blokadę linii papilarnych. Pamiętaj jednak, że bezpieczeństwo biometryczne nie jest dobrym rozwiązaniem dla każdego. Odciski palców muszą być wyraźne podczas otwierania sejfu. Jeśli masz spocone ręce lub ręce są często brudne lub zakurzone podczas pracy, nie będziesz w stanie otworzyć zamka. Ten problem nie występuje w przypadku klawiatury numerycznej. Możesz również zdecydować się na tradycyjny zamek mechaniczny z pokrętłem. Charakteryzuje się wysokim bezpieczeństwem i bezawaryjną eksploatacją. Niestety otwarcie sejfu wymaga precyzyjnego ustawienia kodu podczas obracania tarczy. Ma to wpływ na czas potrzebny do otwarcia drzwi. Nie jest to kłopot, jeśli rzadko korzystasz z sejfu. Niestety częstsze otwarcia mogą być denerwujące. Zamki mechaniczne nie są zalecane dla osób starszych i osób z problemami z drżeniem rąk.

Prosty zamek na klucz można również zamontować w sejfie biurowym. Jeśli wolisz nowoczesne rozwiązania, zdecyduj się na sejf otwierany za pomocą smartfona. Sejfy biurowe to idealne rozwiązanie dla każdej branży. Przed zakupem ważne jest, aby przeanalizować, do czego naprawdę potrzebujesz opancerzonych skrytek. Może potrzebujesz po prostu małego sejfu szafkowego do przechowywania najważniejszych dokumentów. Jeśli działasz w branży wymagającej specjalistycznych rozwiązań, zamów sejf osobisty dopasowany do potrzeb Twojej firmy. Pamiętaj też o rozmiarze, ponieważ z czasem pojawią się tajne dokumenty i będziesz potrzebować większej pancernej szafy.

W naszym asortymencie znajdziesz nie tylko sejfy biurowe, ale również m.in: sejfy antywłamaniowe, sejfy domowe, szafy na dokumenty, szafy na broń S1

sejfy-biurowe
sejfy-biurowe
awero.pl-meble-metalowe-szafy-biurowe-na-akta-dokumenty-bhp-szafki-kartotekowe-sejfy-kasy-pancerne-ognioodporne
sejfy biurowe
[trustindex no-registration=google]
Skontaktuj się z nami a doradzimy Ci, jaki sejf antywłamaniowy wybrać!
awero.pl-meble-metalowe-szafy-biurowe-na-akta-dokumenty-bhp-szafki-kartotekowe-sejfy-kasy-pancerne-ognioodporne

Sejfy biurowe

Product not found